
W rezultacie Clarke powiedział, że banki i wydawcy kart kredytowych powinni bardzo obawiać się karty Apple i jej znaczenia w przyszłości, zwłaszcza jeśli Apple zacznie oszczędzać i sprawdzać. Banki już odczuwają presję ze strony pretendentów do banku i nie potrzebują kolejnego rywala. Aby produkty finansowe rezonowały i rodziły lojalność, muszą być łatwe, skuteczne i emocjonalne . Banki spędzają cały czas na ułatwieniu, ale nie udało się nawiązać emocjonalnego połączenia, przekonuje Clarke. Powiedziała, że to połączenie jest większym motorem lojalności niż nagród. „Tradycyjne firmy tracą i powinny bardzo martwić się wprowadzeniem Apple” - dodał analityk.
Url: | http://bio-kraina.pl |
Data dodania: | 2019-08-09 |
Słowa kluczowe: | połączenie, większym, motorem, lojalności, tracą, powinny, bardzo |
Link nie działa/spam ? |